Monday 12 March 2018

Ozforex 현물 환율


ozforex. au 정보.


제목 사용 : 제목은 10-80 자 사이의 사이트에 대한 일반적인 설명입니다.


메타 키워드 : 사이트 사용을 정의하는 데 도움이되는 카테고리 및 주제입니다.


Charset : ASCII는 문자 인코딩 표준 (character set이라고도 함)의 첫 번째 문자 인코딩입니다. ASCII는 숫자 (0-9), 영문자 (A-Z) 및 일부 특수 문자와 같이 인터넷에서 사용할 수있는 127 개의 다른 영숫자를 정의했습니다. $ + - ().ANSI (Windows-1252)는 256 개의 다른 문자 코드를 지원하는 원래의 Windows 문자 집합이었습니다.


코드 유형 : 사이트 디자인에 사용 된 코딩 유형을 표시합니다.


HTML 버전 : 사이트 디자인에 사용 된 코딩 버전을 표시합니다.


Robots. txt : 검색 엔진에서 사용하는 robots. txt에 사이트를 탐색하는 방법을 알려주는 것입니다. robots. txt를 사용하는 것이 좋습니다.


반응 : 데스크톱 컴퓨터와 호환되는 사이트가 타블렛 컴퓨터 및 모바일 장치와도 호환되는지 여부를 보여줍니다. 사용 : 태그로 이것을 보여줄 수 있습니다 :.


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순위 : 귀하의 사이트가 전 세계의 다른 사이트 중 어디에 속하는지.


국가 순위 : 귀하의 사이트는 해당 국가의 다른 사이트 중 순위가 매겨집니다.


대부분의 검색어 : 귀하의 사이트가 검색 엔진에서 어떻게 발견되었는지를 보여줍니다. 이 단어는 귀하의 웹 사이트를 찾는 데 사용되었습니다.


PageRank : Google은 0-10의 척도로 사이트 순위를 매긴다. 순위가 높을수록 Google에서 더 유용하고 유익한 사이트로 간주됩니다.


분석 : 세계 최대의 검색 엔진 인 Google은 다른 많은 훌륭한 서비스도 제공합니다. 제공되는 이러한 서비스 중 하나는 분석입니다. 귀하의 사이트에 작은 코드가 추가되어 Analytics를 사용하면 사이트의 모든 사용자 데이터를 추적 할 수 있습니다. 다음과 같은 무료 서비스가 있습니다. 실시간 사용자 데이터 일반적으로 사용자 데이터 위치 별 사용자 데이터 트래픽 소스 잠재 고객보기 모든 사용자 항목 및 데이터의 소급보기 사이트에 대한 데스크톱, 태블릿 및 모바일 항목 사용자 획득 사용자 동작 그리고 더 많은 통계 및 내용.


요금 및 시세 정보.


자세한 정보는 1300 300 424 (Aus. Local call)에 전화하십시오.


1800 680 0750 (캐나다 무료 통화)


0800 161 868 (뉴질랜드 무료 전화)


0845 686 1950 (영국 국내 통화)


해당 국제 요금으로 청구됩니다.


투자 목적, 재무 상황 및 특정 사항을 고려하지 않아야합니다.


특정 사람의 필요. OzForex Pty Ltd는 그 장점에 관해서 아무 권고도하지 않습니다.


해당 웹 사이트 또는 관련 웹 사이트에서 언급 된 모든 금융 상품.


ASIC (AFS 면허 번호 226 484)에 의해 호주에서 규제 됨


&부; 2017 저작권 OzForex Pty Ltd ABN 65 092-375-703.


이용 약관 & amp; 정황.


법인 고객 계약 조항 & amp; 정황.


1 본 계약.


1.1 수용 인원 - 본 이용 약관은 OzForex Pty Limited ABN 65 092 375 703 (이하 "OzForex", "OzForex")와 거래하는 등록 된 회사, 등록 된 협회, 등록 된 협동 조합 또는 법정 기관 (이하 "고객" 우리 "또는"우리 ")에게 웹 사이트를 통해 전달됩니다.


1.2 본 계약의 구조 - 본 계약은 귀하가 이후에 체결하는 모든 거래에 적용되는 마스터 계약입니다. 교환 할 통화 및 거래 금액을 포함하여 각 거래의 구체적인 거래 세부 사항은 거래를 예약 할 때 별도로 합의됩니다. 그들은 그들 자신의 권리로 별도의 계약을 구성 할 것이지만, 이 조건들을 통합 할 것입니다.


1.3 기타 서류 - 귀하는 적용 가능한 한도 내에서 법인법의 요구 사항에 따라 다음 서류의 사본이 제공되었음을 인정합니다 :


(i) 당사의 제품 공개 성명서 ( "PDS").


(ii) 당사의 금융 서비스 안내서 ( "FSG").


(iii) 웹 사이트 사용 계약.


(iv) 개인 정보 보호 정책.


2.1 외국환 서비스 - 우리는 외환 상품 및 서비스를 제공하도록 호주 금융 서비스 허가를 보유합니다. Spot Contracts, Forward Contracts 및 Options를 제공합니다. 세부 사항 및 메커니즘은 PDS에서 설명합니다. 본 계약서에 서명하기 전에 PDS를 읽어야 Google 서비스가 어떻게 작동하는지 정확히 이해할 수 있습니다.


2.2 마진 또는 투기 거래 없음 - 우리는 마진이나 투기 거래 시설을 제공하지 않습니다. 귀하가 거래를 체결 할 때, 귀하는 배달 날짜 이전에 또는 귀하가 이전하는 모든 금액의 자금을 저희에게 인도해야합니다.


2.3 환율 변동 없음 - 당사는 귀하가 손실 금액만을 지불하거나 당사가 귀하에게 지불 할 수있는 어떠한 종류의 상계 합의도하지 않을 것입니다. 거래 결산시 환율 변동 결과


2.4 재정적 인 조언 없음 - 우리는 귀하와 거래를 시작할 때 귀하의 특정 재정적 상황이나 필요를 고려하지 않을 것입니다. 당사가 귀하에게 조언을 제공하는 범위 내에서 귀하가 공개하고자하는 거래의 메커니즘 또는 공개 된 정보에 대해서만 관련됩니다. 자신의 재정적 인 조언을 구해야하고 우리의 서비스가 귀하의 특정 요구 사항에 적합한 지 여부에 대한 평가를해야합니다. 귀하가 직접 입력하는 각 거래의 유형과시기를 선택해야합니다.


2.5 자금 소유권 - 귀하는 제 3자를 대신하여 거래를 할 수 없습니다. 귀하는 거래의 대상인 모든 자금의 소유자 여야합니다.


3 지침.


3.1 공인 서명자 - 귀하는 하나 이상의 공인 서명자를 임명해야합니다 (귀하가 이미 이사의 자격으로 계약서에 서명 한 유일한 이사를 가진 경우에도). 승인 된 서명자는 귀하를 대신하여 지침을 제공 할 수있는 무제한 권한을 가질 수 있으며 귀하가 수행 할 권한이 부여 된 거래 단계를 지정할 수 있습니다. 우리는 귀하가 서면으로 48 시간 전에 통지함으로써 권한을 취소하거나 변경할 때까지 귀하가 본 계약서의 승인 된 서명자로 지정한 개인이받은 지시에 의존합니다. 공인 서명자를 변경하고자하는 경우 승인 된 서명 변경 양식을 작성하거나 서면으로 당사에 통보함으로써 변경할 수 있습니다.


3.2 사용자 이름 및 비밀번호 - 사용자는 본 계약서에서 설정 한 권한에 대해 항상 온라인이나 전화 또는 기타 방법으로 온라인 지침을 제공 할 수 있도록 사용자 이름과 암호로 각 권한있는 서명자를 발급합니다. 당사는 사용자의 신원이나 승인 수준을 확인하지 않고 사용자 이름과 암호의 사용에 따라 수령 한 모든 지침을 수락하며 귀하는 언제든지 해당 지침에 구속됩니다.


4.1 거래 바인딩 - 거래를하고자하는 경우, 온라인이나 전화 또는 기타 방법으로 우리에게 지시 사항을 제공 할 수 있습니다. 이 거래는 본 4 항 또는 5 항에 따라 지침을받을 때 법적으로 구속력을가집니다.


4.2 온라인 자동 확인 거래 - 온라인 자동 수락 거래를 체결하면 전자 지침을받는 즉시 거래가 법적으로 구속력을 갖습니다. 우리는 귀하가 거래를 예약 할 때 화면상의 거래 세부 사항을 확인해 줄 것입니다. 그러나 귀하가 요청하지 않는 한, 우리는 어떠한 종류의 후속 확인도하지 않을 것입니다.


4.3 온라인 예약 확인 - 자동 확정 거래가 아닌 거래를 온라인으로 예약 할 경우, 거래 세부 사항을 확인하기 위해 온라인 예약 후 15 분 이내에 전화로 연락을 시도합니다. 거래는 전화 통화가 끝나면 법적으로 구속력을가집니다. 예약 후 15 분 이내에 전화로 귀하에게 전화로 연락 할 수없는 경우, 우리는 예약을 취소하고 거래를하지 않을 권리를 보유합니다.


4.4 예약 - 귀하가 거래를 예약하면 거래가 처리 될 때 귀하에게 구속력을가집니다. 귀하는 거래를 기준으로 예약하면 즉시 처리되지 않을 수도 있음을 인정합니다. 지침을 처리 할 때 "거래 확인"을 보내드립니다. 거래 확인은 오류 수정 메커니즘으로 만 구성됩니다. 거래 확인서와 귀하의 거래 세부 사항간에 불일치가있는 경우 거래 확인서를받은 후 24 시간 이내에 당사에 연락해야하며 거래 확인서의 거래 세부 사항은 정확하지 않은 것으로 간주됩니다.


4.5 전화 예약 - 전화로 거래를 예약하는 경우, 거래는 전화 통화가 끝나면 법적 구속력을가집니다. 우리는 당신에게 향하는 "거래 확인"을 보내드립니다. 거래 확인은 오류 수정 메커니즘으로 만 구성됩니다. 전화 대화에서 이미 합의한 거래 확인과 거래 내역 사이에 차이가있는 경우 거래 확인서를받은 후 24 시간 내에 당사에 연락해야하며 거래 확인서의 거래 내역은 올바른 것으로 간주됩니다. 분쟁 발생시, 전화 통화 기록 또는 성적 증명서는 계약 내용에 대한 증거로 사용될 수 있습니다.


4.6 취소 - 거래가 법적으로 구속력을 가지면 어떠한 상황에서도 거래를 취소 할 수 없습니다. 거래 확인서에 이미 합의 된 거래 내역이 반영되지 않으면 거래 확인서에 명시된 거래 세부 사항을 수정하기위한 조치 만 취할 수 있습니다.


4.7 Out-of-Market Quotes - 기술적 오류 또는 인간적 오류의 결과로 우리가 명백하게 실수 한 비율 ( "Out-of-Market Quote") 인 경우, 이는 우리에게 구속력이 없습니다. 실수가 귀하의주의를 끌 자마자 알려 주셔야하며 가능한 한 빨리 요금을 다시 청구 할 것입니다.


4.8 귀하의 신속한 수행 - 환율이 급속하게 변동될 수 있음을 인정하므로, 특정 거래에 대해 귀하가 인용하는 비율은 귀하의 의무의 신속한 이행에 달려 있습니다. 요청 된 정보 나 기금을 제 시간에 제공하지 않으면 우리는 요금을 다시 청구 할 권리가 있습니다.


5 전달 트랜잭션.


5.1 전달 계약 세부 정보 - 전달 계약은 전화로만 예약 할 수 있으며 전화 통화에서 거래 세부 사항이 구두로 동의 한 시점부터 법적인 구속력을 갖습니다. 전화가 오면 거래 확인서를 보내드립니다. 거래 확인은 오류 수정 메커니즘으로 만 구성됩니다. 거래 확인서를 수령 한 후 24 시간 이내에 당사에 연락하지 않으면 거래 세부 사항이 올바른 것으로 간주됩니다. 거래 확인서를받지 못하면 거래는 법적으로 구속력을 가지며 예약 된 전화 대화의 성적표에 의해 입증됩니다.


5.2 선급금 - 귀하는 귀하가 Forward Contract의 결제시 발생할 수있는 위험을 감수하고, 이 결제 위험을 완화하기 위해 모든 Forward Contract와 관련하여 하나 이상의 선지급을 요청할 권리가 있습니다. 우리는 귀하가 Forward Contract를 예약 할 당시와 만기일 이전의 어느 시점에서든 선불 지불을 요청할 수 있습니다. 귀하는 요청 된 선지급 금액이 우리의 재량으로 당사에 의해 결정되며 귀하가 신용 한도 약정을 체결 했더라도 사전 지불을 요청할 수 있음을 인정합니다.


5.3 선불 지불 실패 - 선불 지불을 요청한 경우, 우리가 지정한 날짜에 요청한 금액을 지불해야합니다. 귀하가 그렇게하지 않으면, 우리는 9 항에 따라 전방 계약을 종료 할 권리를 보유합니다.


5.4 만기일로 변경 - 만기일을 앞당길 것을 요청하거나 ( "선불") 또는 만기일을 연장 계약서의 전부 또는 일부와 관련하여 연장 할 수 있습니다. 귀하는 우리의 재량에 따라 그러한 요청에 전적으로 동의 할 수 있음을 인정합니다. 우리가 동의하면 요금은 새로운 배달 날짜의 타이밍을 고려하여 조정된다는 것을 인정합니다.


5.5 정산 - 정식 계약의 대상인 전액을 이미 지명 된 계좌로 송금해야하며, 당사 또는 타사가 요청한 서비스 수수료와 함께 사전 지불 한 금액을 지불해야합니다. 만기일.


6.1 Spot Contract Payments - 4 항에 따라 거래가 법적으로 구속력을 가지게되는 날에 Spot Contract를 정산하기 위해 요구되는 전액을 우리가 지정한 계좌로 입금해야합니다. 2 영업일 이내에 자금을 수령하지 않은 경우, 제 9 항에 따라 거래를 종료 할 권리를 보유합니다.


6.2 계약 약정 지불 - 만기일 이전에 모든 전진 계약을 정산하는 데 필요한 전액을 귀하의 계좌에 지불해야합니다. 만기일 (또는 만기일에 합의 된 변경)에 따라 자금을 수령하지 않은 경우, 우리는 9 단락에 따라 거래를 종료 할 권리를 보유합니다.


6.3 현금 또는 수표 없음 - 귀하는 현금이나 수표를받지 않는다는 것을 인정합니다. 귀하는 저희 계좌에 대한 모든 지불을 전자 방식으로하는 것에 동의하며 귀하가 자금을 전자 방식으로 만 송금한다는 것을 인정합니다.


6.4 수익자 계좌 - 계좌 소유자의 성명과 주소, 수혜자 은행의 전체 이름과 주소를 포함하여 수혜자 계좌에 대한 상세 정보를 우리가 지명 한 날짜 또는 그 이전에 제공해야합니다. 그렇게 할 경우, 우리는 제 9 항에 따라 거래를 종료 할 권리를 보유합니다.


6.5 수취인 계좌 번호 - 귀하가 수취인 계좌에 제공 한 계좌 번호에만 의존하며 귀하가 제공 한 이름이 귀하가 제공 한 계좌 번호와 일치하는지 확인하지 않습니다.


6.6 전체 금액 - 모든 지불액은 지불 된 거래 수수료 및 당사 또는 제 3자가 요청한 서비스 수수료를 포함하여 환불 된 자금과 송금 전액으로 당사에 접수되어야합니다. 수익 계정. 전액을 수령하지 않고 귀하가 지불하기로 동의 한 경우 귀하는 거래가 처리 된 후 전액을 요청할 수있는 우리의 권리를 포기하지 않고 있음을 인정합니다.


6.7 귀하가 보유한 기금 - 귀하는 귀하의 기금을 신탁하지 않으며 귀하의 자금을 별도의 은행 계좌에 입금하지 않는다는 것을 인정하고 동의합니다.


6.8이자 없음 - 귀하는 선지급 또는 기타 방식으로 우리가 보유한 자금에 대해 귀하가 지불하지 않을 것을 인정합니다.


7.1 옵션 계약 - 옵션은 전화로만 입력 할 수 있습니다. 옵션 계약은 전화 통화에서 옵션 거래 세부 사항이 구두로 합의 된 시점부터 법적인 구속력을 갖습니다. 전화가 오면 옵션 합의 확인서를 보내드립니다. 옵션 계약 확인은 오류 수정 메커니즘으로 만 구성됩니다. 옵션 계약 확인서를 수령 한 후 24 시간 이내에 연락하지 않으면 옵션 계약의 세부 사항이 올바른 것으로 간주됩니다. 옵션 계약 확인서를받지 못하면 거래는 법적으로 구속력을 가지며 예약 된 전화 대화의 성적표에 의해 입증됩니다.


7.2 보험료 납부 - Option Agreement에 동의 한 보험료는 7.1 항에 따라 Option의 2 영업일 이내에 지불해야합니다.


7.3 프리미엄 비 지불 - 7.2 절에 따라 프리미엄을 지불하지 않은 경우, 당사는 24 시간 구두 또는 서면 통지에 따라 옵션 계약을 해지 할 권리를 보유합니다. 우리가 옵션 계약을 해지하는 경우, 프리미엄은 귀하가 빚으로 지불해야합니다.


7.4 프리미엄 비 환불 - 귀하는 프리미엄이 별도의 환불되지 않는 수수료임을 인정하고 동의합니다. 옵션이 행사되는 경우 체결 될 외환 거래와 관련이 없으며 그러한 외환 거래로 지불 할 결제 금액의 감소에는 적용되지 않습니다.


7.5 옵션 행사 - 옵션을 행사하기로 결정한 경우, 귀하는 선거를 전화 또는 서면으로 구두 날짜 (정오 12시)까지 구두로 통보해야합니다.


7.6 옵션 행사의 결과 - 귀하는 옵션 사용시 옵션 계약 확인서에 명시된 지점 계약에 자동으로 참여하게되며 해당 지점 계약에 적용되는 본 계약의 조건에 구속됨을 인정합니다 . 특히, 귀하는 수혜자 계좌에 대한 세부 정보를 즉시 저희에게 제공해야하며 귀하가 수혜 옵션 계좌를 개설 한 후 48 시간 이내에 양도하는 자금을 전액 납부해야합니다.


7.7 만료 - OzForex가 만료일 정오 (12:00 pm)까지 아무런 통지도받지 못하면 해당 옵션은 그 시점에 만료됩니다.


8.1 법적 구속력 - 귀하는 온라인 또는 전화 또는로 주문서를 체결 할 수 있습니다. 귀하는 8.2 조항에 따라 주문을 취소 할 수있는 권리가 있습니다. 주문은 귀하의 지침이 당사에 접수 된 시점부터 구속력을 갖습니다. 안내문이 접수되면 주문 확인서를 보내드립니다. 주문 확인은 오류 수정 메커니즘으로 만 구성됩니다. 주문 확인서를 받으면 즉시 연락하지 않으면 거래 세부 사항이 올바른 것으로 간주됩니다.


8.2 전화로 주문 취소 - 전화로 통보하여 목표 요금에 도달하기 전에 언제든지 주문을 취소 할 수 있습니다. 목표 금리에 도달했음을 통지했는지 여부와 관계없이 목표 금리에 도달 한 후에는 주문을 취소 할 수 없습니다. 목표율에 도달하면 귀하는 법적으로 거래에 구속됩니다.


8.3 목표 금리 - 목표 금리는 귀하의 주문에 지정된 환율이 당사의 공급자로 채워진 경우에만 도달 한 것으로 간주됩니다. 이는 귀하가 지명 한 이자율이 우리의 증거금을 포함한 금액을 초과했을 때 발생합니다. 어떤 경우에는 환율이 급상승하여 주문서에 지명 된 환율에 도달했지만 공급자에게 주문을 채우기 전에 변경된 결과가 나타날 수 있습니다. 의심의 여지를 피하기 위해, 우리는 그러한 상황에서 귀하의 명령을 채우지 않을 것입니다.


8.4 지불 - 우리는 목표 비율에 도달 한 후 영업일 또는 다음 영업일에 전화 또는 가능한 빨리 통지하도록 노력할 것입니다. 통지서를 받자 마자 배달 날짜까지 계좌에 금액이 도달하도록 조치를 취해야합니다. 우리가 기금을 제때에받지 못한다면, 우리는 제 9 항에 따라 거래를 종료 할 권리를 보유합니다.


9.1 거래 종료 우리는 귀하에게 통지하지 않고 거래를 수행하거나 특정 거래 및 귀하가 당사에 가지고있는 모든 현재 거래를 폐지 할 수 있습니다 :


(i) 귀하가 사전에 지불 한 지불을 포함하여 지불 기일이되었을 때 지불하지 않은 경우;


(ii) 귀하가 요청한 중요한 정보를 제공하지 않은 경우;


(iii) 귀하가 당사에 제공 한 정보 또는 귀하가 당사에 제공 한 보증이 본질적으로 부정확하거나 오해의 소지가있는 것으로 판단되는 경우;


(iv) 파산 사건 발생시;


(v) 본 계약에 따른 우리의 의무 수행이 불법이되는 경우;


(vi) 심각한 분쟁이 발생하는 경우 또는.


(vii) 귀하가 본 계약 또는 거래의 중요한 기간을 위반하는 경우.


9.2 결산의 결과 - 귀하가 체결 한 거래의 일부 또는 전부를 마감 할 때 우리는 선의로 선출 된 현행 시장 가격으로 거래를 체결 할 때 우리가 구입 한 통화를 구매합니다. 귀하가 교환을 요청한 통화의 가치가 강화 된 경우, 거래에 손실이 발생하며, 귀하가 지불 한 비용, 보험료, 수수료 또는 기타 비용과 함께 손실 금액을 당사에 지불해야합니다. 우리.


9.3 이익을 지불하지 않음 - 어떠한 경우에도 거래 종료로 인해 발생하는 이익은 귀하에게 지급하지 않습니다.


9.4 손실 지불 - 귀하는 거래 마감시 실현 된 손실 금액이 귀하가 지불 할 수있는 부채임을 인정하고 당사가 손실의 총액을 즉시 차감 할 수 있다는 데 동의합니다 (비용, 보험료, 수수료 또는 수수료와 함께). 기타 수수료)를 지불하는 방식으로 지불해야합니다. 회복하고자하는 금액이 선지급 금액 또는 당사가 보유한 기타 자금을 초과하는 경우, 귀하는 당사에 의해 지불해야 할 총 금액을 7 일 이내에 지불 할 것에 동의합니다.


9.5이자 - 귀하는 호주 중앙 은행 (또는 호주 중앙 은행)의 기본 금리를 기준으로 연 2 %의 이자율로 거래의 일부 또는 전부를 마감 한 후에 우리에게 지불해야 할 금액에 대한이자를 청구 할 것에 동의합니다. 그것을 대체 할 수있는 통화 당국). 이자가 발생하여 매일 계산되며, 귀하가 전액 지불 한 날까지 지불 예정일로부터 매월 복리 될 것입니다.


9.6 기본 통보 - 상기 9.1 항에 언급 된 사건을 알게되면 즉시 통보해야합니다.


9.7 지불 금액 - 우리가 거래를 종료하면, 우리에게 지불 할 수있는 금액의 합계와 우리가 원천 징수 한 금액을 설명하는 서면 진술서를 보내드립니다.


10 자금 세탁 방지 및 테러 자금 지원 ( "AML / CTF")


10.1 AML / CTF 준수 - 2006 년 돈세탁 방지 및 대테러 자금 조달 법, 규칙 및 기타 종속 도구 (AML / CTF 법)를 위반하는 데 고의로 어떠한 조치도 취하지 않을 것을 약속합니다. 귀하가 AML / CTF 법을 위반 한 사실을 알고 있다면 우리에게 통보해야합니다.


10.2 정보 제공 - 요청이있는 경우 추가 정보 및 지원을 제공하고 호주 또는 이와 동등한 해외 관할 구역의 AML / CTF 법을 준수하기위한 모든 합당한 요청을 준수해야합니다.


10.3 의심의 근거 없음 - 당신은 당신이 알고 있지 않으며 다음을 의심 할 이유가 없다는 것을 약속합니다 :


(i) 귀하가 양도하는 돈은 자금 세탁, 테러 자금 조달 또는 유사한 활동 (불법 활동)에서 파생되거나 관련됩니다. 과.


(ii) 양도하는 돈은 불법 활동에 자금을 제공하는 데 사용됩니다.


10.4 우리에 의한 정보 수집에 대한 동의 - 우리는 AML / CTF 법의 적용을받습니다. 귀하는 우리가 가질 수있는 개인 정보 (1988 년 사생활 보호법 (Cth)에 정의 된 바와 같이)를 AML / CTF 법과 관련하여 공개하는 데 동의합니다.


10.5 자금 이체의 동결 또는 차단 - 특정 상황에서 불법 행위 또는 불법 행위와 관련하여 사용되는 계정을 동결 또는 차단해야 할 수 있습니다. AML / CTF 법에 의해 요구되는 계좌 모니터링의 결과로 얼거나 차단 될 수 있습니다. 이러한 일이 발생하는 경우 당사는 결과 또는 손실에 대해 귀하에게 책임을지지 않으며 귀하의 계정의 동결 또는 차단과 관련하여 제 3 자에게 책임이 있다고 판결 될 경우 귀하를 면책시킬 것에 동의합니다.


10.6 서비스 제공을 거부 할 권리 - AML / CTF 법에 따라 수집해야하는 정보를 제공하지 않을 경우, 당사는 언제든지 당사의 단독 재량에 따라 서비스.


11.1 분쟁 정책 - 귀하가 당사 서비스에 문제가있는 경우, 귀하는 먼저 당사의 내부 분쟁 정책에 따라 당사가 처리 할 수 ​​있도록 귀하의 불만을 처리해야합니다. Google의 불만 제기 담당자는 분쟁을 가능한 빨리 해결할 수 있도록 노력할 것입니다.


11.2 Financial Ombudsman Service - 당사의 내부 분쟁 정책에 따라 분쟁을 해결할 수없는 경우 소매 고객 인 경우 분쟁을 금융 옴부즈만 (FOS) 사무소에 정식으로 제출하여 그것의 규칙.


11.3 중재 - 귀하의 분쟁이 FOS의 규칙에 해당하지 않는 경우 분쟁을 호주 중재인 및 중재인이 결정한 중재에 제출할 수 있으며 그러한 규칙에 따라 허용되는 한도 내에서 중재인은 호주 중재인 및 중재 관의 뉴 사우스 웨일즈 지부가 추천 한 사람이되어야합니다. 귀하는 중재자의 결정을 수락하는 것에 동의합니다.


11.4 법적 조치 - 이 단락의 어떤 내용도 긴급한 명령이나 중재인의 결정에 항소 할 수 없으며 결과로 우리가 빚진 금액을 회수하기 위해 즉각적인 법적 조치를 취할 수 없습니다 9 항에 의거 한 거래 종료 / s.


12 책임의 제한.


12.1 지연에 대한 책임 없음 - 귀하는 송금 및 수령 지연이 발생할 수 있음을 인정합니다. 특히, 귀하는 당사가 통제 할 수없는 본질 및 기간이 기술적 또는 기타 문제의 대상이 될 수있는 온라인 거래 플랫폼을 운영한다는 것을 인정합니다. 우리의 서비스는 또한 우리가 통제 할 수없는 중개자의 사용을 포함합니다. 따라서 우리는 자금을 적기에 송금 할 수있는 모든 권한을 보유하고 있지만, 자금 이체는 항상 제 시간에 이루어질 것이라고 보장 할 수 없으며, 지연으로 인한 손실로 인한 어떠한 손실에 대해서도 책임을지지 않습니다. 자금 전달.


12.2 책임 제한 - 우리는 특정 거래와 관련하여 귀하가 실제로 지불 한 금액을 초과하여 귀하에게 어떠한 책임도지지 않습니다. 당사는 다음과 같은 결과로 귀하가 겪을 수있는 결과적 손해 또는 손실에 대해 귀하에게 책임을지지 않습니다.


(i) 귀하의 자금 이체가 지연되거나.


(ii) 귀하의 자금을 언제든지 양도하는 것을 거부합니다.


이 단락이나 본 계약의 다른 단락의 효과를 어떤 방식 으로든 제한하지 않는 한, "결과적 손해"는 다음으로부터 발생하는 손해를 포함하여 취해 져야합니다.


(i) 사업 상 손실,


(ii) 외환 변동의 결과로 이익을 실현할 기회의 상실.


(iii) 다른 기회의 상실.


(iii) 기금에 대한이자의 상실.


의심의 여지를 피하기 위해 그리고이 협정의 다른 조항을 제한하지 않고서 :


(a) 귀하의 자금이 잘못된 계좌로 송금되거나 당사의 실수로 수취인 계좌에 도착하지 못한 경우, 귀하가 수취 할 것으로 예상되는 금액의 전체 금액에 수혜자 계좌를 입금합니다 7.2 조항에 의거하여 귀하의 의무를 이행해야합니다.) 그러나 귀하에 대한 책임은 전적으로 귀하에게 있습니다.


(b) 어떤 사유로 인해 하나 이상의 거래를 처리하거나 처리를 거부하거나 폐지하는 경우, 당사는 선 지불 또는 기타 방법을 통해 귀하를 대신하여 보유하고있는 모든 자금을 귀하에게 환불합니다. 당신에 대한 우리의 책임.


13 보증 및 면책.


13.1 귀하의 보증 - 귀하는 다음 진술이 사실이며 정확하다는 것에 동의하며 귀하가 진실하고 정확하지 않은 단계를 발견 할 경우 당사가 거래를 처리하거나 폐업 할 수 있음을 인정합니다.


(i) 귀하는 법인으로 등록 및 / 또는 등록되어 있으며 본 계약 및 거래를 체결 할 전적인 권한이 있습니다.


(ii) 귀하는 이전 된 돈의 소유자입니다.


(iii) 귀하가 다음과 같이 행동 할 경우 귀하에게 알려드립니다 :


(a) 신탁 회사의 수탁자; 또는.


파트너십의 법인 파트너 (b)


(iv) 귀하가 신탁의 법인 이사로 활동하는 경우 귀하는 관련 신탁 증서의 조건에 따라 본 계약 및 거래를 체결 할 수있는 적절한 권한을 갖습니다.


(v) 귀하는 각 거래를 체결하기위한 유효한 상업적 사유를 가지며 투기 목적을 위해 거래를하지 않을 것입니다. 과.


(vi) 거래 체결 의사 결정시, 웹 사이트 나 직원 또는 컨설턴트가 수시로 제공 할 수있는 시장 관련 정보에 의존하지 않습니다.


13.2 귀하의 면책 - 귀하는 본 계약에 의거하여 귀하의 의무 이행 실패로 인해 발생 될 수있는 비용, 비용 또는 비용이 제 9 항에 의거하여 발생했는지 여부 또는 기타 다른 방법으로 발생했는지 여부와 상관없이 당사에 배상한다는 데 동의합니다. 여기에는 귀하의 권리를 행사하거나 귀하가 우리에게 빚지고있는 금액을 회수하기 위해 발생할 수있는 법적 비용 (변호사 및 고객 기반)이 포함됩니다. 귀하는 또한 귀하가 수취 한 거래와 관련하여 제 3 자에 의해 부과 된 수수료, 비용, 관세 및 세금 (수취인 은행이 수수료 또는 요금을 사전에 귀하에게 통보했는지 여부와 관계없이)을 당사에 배상하는 것에 동의합니다.


이 단락 14에서 "귀하"는 모든 위임 된 대리인을 의미합니다.


14.1 위임 된 대리인의 개인 정보 - 귀하는 당사 서비스를 고객에게 제공하기 위해 귀하의 개인 정보를 수집해야 함을 인정합니다. 고객은이 단락 14 사본을 귀하에게 제공했음을 보증합니다. 요청 된 정보를 제공하지 않거나 제공하지 않으면 고객을 위해 어떤 거래도 처리 할 수 ​​없습니다.


14.2 연락처 - 개인 정보의 수집 및 사용에 관해 문의 사항이 있으시면 Compliance Officer에게 +612 8667 8090 또는 complianceozforex. au로 연락하십시오.


14.3 귀하의 개인 정보에 대한 접근 - 우리는 귀하의 준법 감시인에게 연락하여 귀하에 관한 대부분의 개인 정보에 접근 할 수 있습니다. 때로는 액세스가 불가능한 이유가있을 수 있습니다. 그렇다면 왜 그런지 알려줄 것입니다.


14.4 수집 목적 - 당사는 고객에게 제품과 서비스를 제공하고 제 10 항에 언급 된 AML / CTF 법령에 따라 우리의 규제 의무를 이행하기 위해 귀하의 개인 정보를 수집합니다.


14.5 귀하의 정보를받을 수있는 조직 - 당사는 귀하의 개인 정보를 중개인 은행 및 통상적으로 요구하거나 요청할 수있는 정부 규제 기관에 제공 할 수 있습니다. 우리는 또한 당사의 제품 및 서비스 제공에 필요한 파트너, 중개인 또는 중개인에게 귀하의 정보를 제공 할 수 있습니다.


14.6 정보의 정확성 및 최신 성 - 귀하가 우리에게 제공 한 모든 정보가 항상 정확하고 최신인지 확인해야합니다. 가능한 한 빨리 세부 사항이 변경되는지 알려 주셔야합니다.


14.7 정보의 보호 - 우리는 모든 정보를 전자적으로 수집하고 저장하며 무단 액세스로부터 정보를 보호하기위한 모든 합리적인 조치를 취하지 만, 무단 액세스 또는 정보 사용에 대한 책임을지지 않습니다.


14.8 정보 보유 - 전화 기록이나 성적표를 포함하여 당사에서 수집 한 모든 정보는 정보 보존 정책에 따라 보관 또는 폐기 될 수 있습니다.


14.9 전화 대화 녹음 - 자동 경고음이나 경고 메시지없이 우리 사이에 일어나는 모든 전화 대화에 대한 전자 녹음에 동의하고 당사는 사용자 간의 분쟁이나 예상되는 분쟁의 증거로 녹음 내용을 사용할 수 있음에 동의합니다.


14.10 전자 데이터베이스 - 귀하는 귀하를 식별하고 귀하의 신용도를 평가하는 데 필요한 전자 데이터베이스에 액세스 할 수 있음을 인정하고 동의합니다.


15 잘못된 지시 기금.


15.1 귀하의 실수 - 귀하가 실수로 인해 귀하의 자금이 잘못된 계좌로 송금되고 귀하의 지시 사항에 따라 행동 한 경우, 당사는 자금을 회수하거나 자금을 재발 송할 의무가 없습니다. 올바른 수취인 계좌. 새 거래를 예약해야합니다.


15.2 실수 - 우리의 실수로 인해 귀하의 자금이 잘못된 계좌로 송금되는 경우, 우리는 그러한 비용을 회수하기 위해 긴급 조치를 취합니다. 착오가있는 수혜자가 귀하와 관련이 있거나 귀하와 어떤 식 으로든 연관되어있는 경우에는 자금을 제공해야합니다.


16.1 통지 - 본 계약에 따라 서면 통지가 필요한 경우 팩스, 우편 또는 팩스로 보낼 수 있습니다. 게시 증명은 영수증을 증명할 것입니다. 팩시밀리의 경우 또는 파견 당일, 우편으로 배달 한 날로부터 48 시간 이내에 배달하는 경우. 서류는 귀하가 저희에게 알려준 마지막으로 알려진 우편 주소, 주소 또는 팩스 번호로 보내야합니다. 변경된 경우 최대한 빨리 알려 주시기 바랍니다.


16.2 본 계약의 수정 - 당사는 본 계약 조건의 일부를 웹 사이트에 게시함으로써 본 계약의 일부 조항을 변경할 수 있습니다. 귀하가 이미 보유하고있는 권리 나 의무에 영향을 미치지는 않지만, 귀하가 후속 거래를 시작할 때 새로운 조건에 구속됩니다.


16.3 준거법 - 이 계약은 호주 뉴 사우스 웨일즈 법에 따라 해석되며 귀하는 호주 뉴 사우스 웨일즈 법원의 관할권에 복종합니다.


사전 지불이란 만기일이 만료 된 금액의 일부를 지불하는 것을 의미합니다.


승인은 귀하가 우리의 계좌에서 귀하의 지명 수혜자 계좌로 자금을 송금 할 때 거래 단계를 승인하는 것을 의미합니다.


위임 대리인이란 본 계약 또는 위임 된 서명자를 실행할 권한이있는 이사 또는 간부 인 개인을 의미합니다.


공인 서명자 (Authorized Signatory) 란 귀하가 대신하여 우리에게 지침을 제공하도록 임명되고 승인 된 개인을 의미합니다.


자동 확인 거래는 온라인으로 예약되었으며 전화 통화 또는 다른 통신이 입력되지 않은 상태에서 자동으로 처리 된 거래를 의미합니다.


수취인 계좌 란 귀하가 송금 할 계좌를 의미합니다.


Booking means booking a Transaction by providing us with all of the relevant Transaction details.


Business Day means a day on which we are open for business which shall not include Saturday and Sunday, New Year's Day, Christmas Day, Boxing Day, but will include Good Friday and Easter Monday.


Close Out means reversing a Transaction in the circumstances set out in Clause 9 or otherwise pursuant to this Agreement.


Deal Confirmation means a written communication, however described, provided by us confirming the details of any Transaction that you have booked by telephone, or online, which shall be an error correction mechanism only.


Delivery Date means the date on which we have requested that you deliver your funds to our account for transmission.


Exercise means exercise or take up an Option.


Expiry Date means the date on which an Option must be Exercised, failing which it will expire.


Forward Contract means a foreign exchange contract under which we agree to exchange money at an agreed exchange rate and at an agreed time which is between 48 hours and 12 months from the time of the contract being entered into.


Insolvency Event means:


(a) a meeting has been convened, resolution proposed, petition presented or order made for the winding up of the company;


(b) a receiver, receiver and manager, provisional liquidator, liquidator or other officer of the court has been appointed in relation to the company or all or any asset the company;


(c) a mortgagee or chargee has taken, attempted or indicated an intention to exercise its rights under any security under which the company is the mortgagor or chargor;


(d) the company has become insolvent within the meaning of section 95A of the Corporations Act 2001 (Cth);


(e) the company has stopped paying its debts as and when they fall due; 또는.


(f) the company is subject to voluntary administration under Part 5.3A of the Corporations Act 2001 (Cth).


Instructions means a request made by you to enter into a Transaction and shall be taken to include any information, communications or documents incidental to or relating to a Transaction whether we process the Transaction or not.


Margin means the difference between the retail exchange rate we quote to you and the whole exchange rate we obtain from our provider.


Maturity Date means, in relation to a Forward Contract, the date on which the currency exchange is to be made by us and includes any agreed variation to the original date, being either an earlier or a later date.


Option or Option Agreement means an agreement pursuant to which you have the right but not the obligation to enter into a specified foreign currency transaction on the Expiry Date.


Option Agreement Confirmation means the written notification that we send you after you enter into an Option Agreement confirming the details of the agreement we have reached by telephone.


Order Confirmation means the notification we send you confirming the details of the Order you have entered into with us.


Order means an instruction pursuant to which we will enter into a Spot or Forward Transaction for you only at an exchange rate nominated by you.


OzForex means OzForex Pty Ltd (ACN: 092 375 703) whose principal trading address is Level 9, 10 Bridge Street, Sydney, NSW, 2000, Australia.


Payment means payment by you to us of funds for transmission.


Premium means the fee non-refundable fee payable under the Option Agreement.


Rate means the foreign currency exchange rate that we quote you for a Transaction .


Retail Client has the meaning given in s761G of the Corporations Act 2001 (Cth) .


Spot Contract means a foreign exchange contract under which we agree to exchange money at an agreed rate within 48 hours of the contract being entered into.


Target Rate means the rate at which an Order is triggered, being the exchange rate nominated by you in your Order plus our Margin and shall be contingent on our ability to fill the Order with our own provider.


Transaction means a Spot Contract, a Forward Contract or an Order, and shall be taken to refer to a series of transactions pursuant to standing instructions given by you.


View Deals means viewing all pending and completed transactions on our website.


Websites means any websites owned by us including but not limited to:


Individual Client Agreement Terms & 정황.


IMPORTANT: The following terms and conditions apply to individuals who are transacting privately , as a sole proprietor of a business, as a trustee of a trust or as a partner of a partnership. 회사를 대표 할 경우 기업 고객 계약서를 작성해야합니다.


You should not indicate your agreement to these terms and conditions until you have read them fully, are satisfied that you understand them and are happy with what they say.


1 This Agreement.


1.1 Transacting as an Individual - These terms and conditions apply to private clients ("you") who are dealing with OzForex Pty Ltd (ABN 65 092 375) 703 ("us" or "we") as an individual/s through any of our Websites.


1.2 Ownership of Funds - You must be the owner of the money you are intending to transfer.


1.3 Appointment of Agent - If you would like us to receive instructions from somebody else acting on your behalf, you must sign an Agent Appointment Form.


1.4 Structure of this Agreement - This Agreement is a master agreement which applies to all Transactions you subsequently enter into with us. The specific details of each individual Transaction will be agreed separately at such time as you book those Transactions; they will constitute separate agreements in their own right but will incorporate these terms and conditions.


1.5 Other Documents You Must Read - You acknowledge that you have been provided with copies of the following documents in accordance with, to the extent applicable, the requirements of the Corporations Act:


(i) Our Product Disclosure Statement ("PDS").


(ii) Our Financial Services Guide ("FSG").


(iii) Our Website Use Agreement.


(iv) Our Privacy Statement.


2.1 Foreign Exchange Services - We hold an Australian Financial Services Licence authorising us to provide foreign exchange products and services. We offer Spot Contracts (to be settled within 2 days) and Forward Contracts (to be settled between 2 days and 12 months), the details and mechanics of which are explained in our PDS. You should read the PDS before entering into this agreement, so that you understand exactly how our service operates.


2.2 No Margin or Speculative Trading - We do not offer any form of margin or speculative trading facilities. 귀하가 거래를 체결 할 때, 귀하는 배달 날짜 이전에 또는 귀하가 이전하는 모든 금액의 자금을 저희에게 인도해야합니다.


2.3 No Exchange Rate Set-Off - We will not agree to enter into any kind of set-off arrangement that would allow you to pay us only the amount of any loss that might be realised on settlement of the Transaction, or us to pay you any profit, as the result of exchange rate movements.


2.4 No Financial Advice - We will not take into account your specific financial circumstances or needs when we enter into a Transaction with you. To the extent that we provide you with any advice, it will relate only to the mechanics of the transaction you are proposing to enter into or to publicly available information. 자신의 재정적 인 조언을 구해야하고 우리의 서비스가 귀하의 특정 요구 사항에 적합한 지 여부에 대한 평가를해야합니다. You must select the type and timing of each Transaction you enter into yourself.


3 Your Instructions.


3.1 Username and Password - We will issue you with a username and password that will enable you to provide us with Instructions either online, by telephone or by . It is your responsibility to ensure the security of your username and password. We will rely on any Instructions received pursuant to the use of the username and password without checking the identity of the user and you will at all times be bound by those Instructions.


3.2 Agent - If you appoint somebody else to act on your behalf ("Agent") in accordance with paragraph 1.3, we will act in accordance with all Instructions received from your Agent, and you will be bound by those Instructions, until you withdraw your authority for that Agent. You must give us at least 48 hours written notice of your intention to withdraw your authority for that agent and the authority is only cancelled at the end of that 48 hour period or at such later time as you specify in your notice.


3.3 No Obligation to Accept Instructions or Process Transactions - While we will always endeavour to comply with your Instructions as quickly as possible, there may be circumstances in which we are unable to do so. Therefore, we always reserve the right to refuse to accept your Instructions and to do so without giving you any reasons and without incurring any liability to you for any resultant loss or damages incurred by you or any other party.


4.1 Transaction Binding - If you wish to enter into a Transaction, you may do so by giving us Instructions online, by telephone or by . The Transaction will be legally binding on you when we receive your Instructions in accordance with this paragraph 4 or paragraph 5.


4.2 Online Auto Confirm Transaction - If you enter into an Auto-Confirm Transaction online, the Transaction will be legally binding on you as soon as we receive your electronic Instructions. 당사는 귀하가 거래를 예약 할 때 화면상의 거래 세부 사항에 대한 확인을 제공 할 것이지만 요청하지 않는 한 후속적인 확인을 제공하지 않을 것입니다.


4.3 Online Booking Confirmation - If you book a Transaction online that is not an Auto-Confirm Transaction, we will attempt to contact you by telephone within 15 minutes of your online booking to confirm the Transaction details. The Transaction will be legally binding on you at the conclusion of the telephone call. If we cannot contact you by telephone on the number you have given to us within 15 minutes, we reserve the right to cancel the booking and not enter into the Transaction.


4.4 Booking - If you book a Transaction by , the Transaction will be binding on you when we process your . 귀하가 거래를 예약하면 즉시 처리되지 않을 수도 있음을 인정합니다. When we process your Instructions, we will send you an headed "Deal Confirmation". The Deal Confirmation constitutes an error correction mechanism only; if you do not contact us within 24 hours of receipt of the Deal Confirmation, the Transaction details will be deemed to be correct.


4.5 Telephone Booking - If you book a Transaction by telephone, the Transaction will be legally binding at the conclusion of the telephone call. We will send you an headed "Deal Confirmation". The Deal Confirmation constitutes an error correction mechanism only. If there is any discrepancy between the Deal Confirmation and the details of the Transaction that have already been agreed in the telephone conversation, you must contact us within 24 hours of receipt of the Deal Confirmation, failing which the Transaction details in the Deal Confirmation will be deemed to be correct. We record all such telephone calls and in the event of any dispute, the transcript of our telephone conversation may be used as evidence as to the terms of the agreement that was entered into.


4.6 Cancellation - Once a Transaction has become legally binding, you may not cancel the Transaction in any circumstances. You may only take action to correct any of the Transaction details set out in the Deal Confirmation if the Deal Confirmation does not reflect the transaction details that have already been agreed.


4.7 Out-of-Market Quotes - If we quote you a Rate that is clearly a mistake on our part ("Out-of-Market Quote") as the result of a technical or human error, it is not binding on us. You must notify us as soon as the mistake comes to your attention and we will requote the Rate as soon as possible.


4.8 Prompt Performance by You - You acknowledge that exchange rates can fluctuate rapidly, so the Rate we quote you is contingent on the prompt performance of your obligations in relation to that Transaction. We reserve the right to requote the Rate if you do not provide us with requested information or funds on time.


5 Forward Transactions.


5.1 Forward Contract Details - A Forward Contract can only be requested by telephone and will become legally binding as and from the time that the Transaction details are orally agreed between us in the telephone call. After the telephone call, we will send you a document entitled Deal Confirmation. The Deal Confirmation constitutes an error correction mechanism only. If there is any discrepancy between the Deal Confirmation and the details of the Transaction that have already been agreed in the telephone conversation, you must contact us within 24 hours of receipt of the Deal Confirmation, failing which the Transaction details in the Deal Confirmation will be deemed to be correct. In the event of any dispute, the transcript of our telephone conversation may be used as evidence as to the terms of the agreement that was entered into.


5.2 Advance Payment - You acknowledge that we bear the risk that you might default on settlement of your Forward Contract and, to mitigate this settlement risk, we reserve the right to request that you pay one or more Advance Payments in relation to all Forward Contracts. We may request an Advance Payment both at the time you book the Forward Contract and at any time prior to the Maturity Date. The amount of any Advance Payments requested will be a fixed percentage of the value of the Transaction. You acknowledge that the amount of any Advance Payment/s requested will be determined by us in our discretion. For further details on the method of calculating Advance Payments, please see clause 6.6 of the PDS.


5.3 Failure to Pay an Advance Payment - If we have asked you to pay an Advance Payment, you must pay the amount we have requested on the date we have nominated. If you do not do so, we reserve the right to Close Out the Forward Contract in accordance with paragraph 9.


5.4 Change to the Maturity Date - You may ask us to bring forward the Maturity Date or to extend the Maturity Date in relation to the whole or only part of your Forward Contract. You acknowledge that we may agree to such a request entirely at our discretion. If we agree, you acknowledge that the Rate will be adjusted to account for the timing of the new settlement date.


5.5 Payment of Full Amount on Settlement - You must transmit to our account the full amount required to settle the Forward Contract, less any Advance Payment already paid, together with any service fees that we [or any third party] have requested, on or before the Maturity Date.


6 Payment to Us.


6.1 Spot Contract Payments - You must initiate payment into our account of the full amount required to settle a Spot Contract on the day the Transaction becomes legally binding in accordance with paragraph 4. If we have not received the funds within 2 Business Days, we reserve the right to Close Out the Transaction in accordance with paragraph 9.


6.2 Forward Contract Payments - You must ensure that you pay into our account the full amount required to settle all Forward Contracts on or before the Maturity Date. If we have not received the funds by the Maturity Date (or any agreed change to the maturity date), we reserve the right to Close Out the Transaction in accordance with paragraph 9.


6.3 No Cash or Cheques - You acknowledge that we do not accept cash or cheques. You agree to make all payments to our account electronically and you acknowledge that we will transmit your funds by electronic means only.


6.4 Beneficiary Account - You must provide us with full details of your Beneficiary Account, including the full name and address of the account holder and the full name and address of the beneficiary bank, on or before the date that we nominate. If you fail to do so, we reserve the right to Close Out the Transaction in accordance with paragraph 9.


6.5 Beneficiary Account Number - We will rely solely on the account number you give us for your Beneficiary Account and will not check to ensure that the name provided by you accords with the account number you have given us.


6.6 Full Amount - All payments must be received by us in cleared funds and for the full amount being transferred, including any transaction fees that may be payable and any service fees that have been requested by us or any third party, before we will credit your Beneficiary Account. In the event that we agree to make a payment for you without having received the full amount, you acknowledge that we are not waiving our right to ask you for the full amount after the Transaction has been processed.


6.7 Funds Held by Us - You acknowledge and agree that we do not hold your funds on trust and will not put your funds into a separate bank account.


6.8 No Interest Paid - You acknowledge that we will not pay to you any interest on any funds held by us whether by way of Advance Payment or otherwise.


7 Misdirected Funds.


7.1 Your Mistake - If your funds are sent to the wrong account as the result of a mistake made by you, and we have acted in accordance with your Instructions, we will be under no obligation either to recover the funds or to resend the funds to the correct Beneficiary Account. You will need to book a new Transaction.


7.2 Our Mistake - If your funds are sent to the wrong account as the result of a mistake made by us, we will take urgent action at our own expense to recover those funds, provided that you take immediate action to assist us to recover any such funds if the mistaken beneficiary is related to you or associated with you in some way.


8.1 Legally Binding - You may enter into an Order online, by telephone or by . Subject to your right to cancel the Order in accordance with clause 8.2, the Order will become binding as and from the time that your Instructions are received by us. After we receive your Instructions, we will send you an Order Confirmation. The Order Confirmation constitutes an error correction mechanism only; if you do not contact us immediately on receipt of the Order Confirmation, the Transaction details will be deemed to be correct.


8.2 Cancellation of Orders by Telephone Only - You may cancel an Order at any time before the Target Rate is reached by giving us notice by telephone. You may not cancel an Order after the Target Rate has been reached, whether or not we have notified you that the Target Rate has been reached. When the Target Rate is reached, you are legally bound by the Transaction.


8.3 Target Rate - The Target Rate will be deemed to have been reached only when the exchange rate nominated in your Order has been filled with our provider. This will occur when the rate you have nominated has been exceeded by an amount that includes our Margin. You may find that, in some cases, the exchange rate spikes with the result that the exchange rate you have nominated in your Order has been reached but has changed before we are able to fill the Order with our provider; for the avoidance of doubt, we will not fill your Order in those circumstances.


8.4 Payment - We will endeavour to notify you by telephone or as soon as possible on the Business Day or on the next Business Day after the Target Rate has been reached. As soon as you receive our notification, you must take action to ensure that the funds reach our account by the Delivery Date. If we do not receive the funds in time, we reserve our right to Close Out the Transaction in accordance with paragraph 9.


9.1 Closing Out Transactions We may refuse to perform a Transaction, or we may Close Out a particular Transaction or all current Transactions that you have with us, without notice to you:


(i) if you fail to make any payment when it is due, including the payment of any Advance Payment that has been requested by us;


(ii) if you fail to provide any material information we have requested or any information you have given us is or becomes, in our opinion, materially inaccurate or misleading;


(iii) in the event of your death or loss of mental capacity;


(iv) in the event that bankruptcy proceedings are commenced against you;


(v) if the performance of our obligations under this Agreement become illegal;


(vi) if a serious dispute has arisen between us; 또는.


(vii) if you breach an important term of this Agreement or of any Transaction.


9.2 Consequences of Closing Out - When we Close Out any or all of the Transactions that you have entered into, we buy back the currency that we have bought for you when you entered into the Transaction at prevailing market rates chosen by us in good faith. If the value of the currency you have asked us to exchange has strengthened, a loss will be incurred on the Transaction and you will be liable to pay us the amount of that loss, together with any expenses, premiums, commissions or other fees incurred by us.


9.3 No Payment of Profit - We will not pay you any profit arising from Closing Out a Transaction in any circumstances.


9.4 Payment of Loss - You acknowledge that the amount of any loss realised on the Closing Out of a Transaction is a debt payable by you and agree that we may immediately deduct the total amount of any loss (together with any expenses, premiums, commissions or other fees) from any funds we hold in relation to any Transaction whether in the form of an Advance Payment or otherwise. If the amount we are seeking to recover exceeds the amount of any Advance Payment or other funds held by us, you agree to pay the balance within 7 days of being notified by us of the total amount due.


9.5 Interest - You agree that we may charge you interest on any sum that remains payable to us after we Close Out any or all of your Transactions at a rate of 2% per annum over the cash rate target of the Reserve Bank of Australia (or of such monetary authority as may replace it). Interest will accrue and will be calculated daily and be compounded monthly from the date payment was due until the date full payment is made by you.


9.6 Default Notification - You must notify us immediately if you become aware of any event referred to in Clause 9.1 above.


9.7 Notice of Monies Due - If we Close Out a Transaction, we will send you a written statement explaining the amount of any sums that may be payable to us and the amount of any sums being withheld by us.


10 Anti-Money Laundering and Counter-Terrorism Financing ("AML/CTF")


10.1 AML/CTF Compliance - You undertake that you will not knowingly do anything to put us in breach of the Anti-Money Laundering and Counter-Terrorism Financing Act 2006, rules and other subordinate instruments (AML/CTF Laws). You undertake to notify us if you become aware of anything that would put us in breach of AML/CTF Laws.


10.2 Provision of Information - If requested, you undertake to provide additional information and assistance and comply with all reasonable requests to facilitate our compliance with AML/CTF Laws in Australia or an equivalent overseas jurisdiction.


10.3 No Grounds for Suspicion - You undertake that you are not aware and have no reason to suspect that:


(i) the money you are transferring is derived from or related to money laundering, terrorism financing or similar activities (Illegal Activities); 과.


(ii) the money you are transferring will be used to finance, or in connection with, Illegal Activities.


10.4 Consent to Collection of Information by Us - We are subject to AML/CTF Laws. You consent to us disclosing in connection with AML/CTF Laws any of your Personal Information (as defined in the Privacy Act 1988 (Cth)) we may have.


10.5 Freezing or Blocking Transfer of Funds - In certain circumstances, we may be obliged to freeze or block an account where it is used in connection with Illegal Activities or suspected Illegal Activities. Freezing or blocking can arise as a result of the account monitoring that is required by AML/CTF Laws. If this occurs, we are not liable to you for any consequences or losses whatsoever and you agree to indemnify us if we are found liable to a third party in connection with the freezing or blocking of your account.


10.6 Right to Refuse to Provide Our Service - If you fail to provide to us upon request any information that we are required under the AML/CTF Laws to collect from you, we retain the right, at any time, to refuse, in our sole discretion, to provide our service to you.


11.1 Disputes Policy - If you have a problem with our service, you should initially bring your complaint to our attention so that we can deal with it in accordance with our internal disputes policy. Our complaints officer will attempt to resolve the dispute to your satisfaction as quickly as possible.


11.2 Financial Ombudsman Service - If the dispute cannot be resolved under our internal disputes policy, you may then formally submit the dispute to the office of the Financial Ombudsman's Service ("FOS") for determination in accordance with its rules.


11.3 Arbitration - If your dispute does not fall within the rules of the FOS, you may submit the dispute to arbitration to be determined by the Arbitrators and Mediators of Australia Expedited Commercial Arbitration Rules, and to the extent permitted under those rules, the Arbitrator will be a person recommended by the New South Wales Chapter of the Institute of Arbitrators and Mediators of Australia. You agree to accept the determination of the arbitrator.


11.4 Legal Action - Nothing in this paragraph prevents either of us from approaching a court either for an urgent injunction or to appeal the decision of an arbitrator and nothing prevents us from taking immediate legal action to recover any amounts that you may owe us as the result of Closing Out a Transaction/s under paragraph 9.


12 Limitation of Liability.


12.1 No Liability for Delays - You acknowledge that delays in the transmission and receipt of payments may occur. In particular, you acknowledge that we operate an online dealing platform that could be subject to technical, or other, problems, the nature and duration of which may be beyond our control. Our service also involves the use of intermediaries who are outside our control. Accordingly, while we do everything in our power to ensure the timely transmission of funds, we cannot guarantee that transfers of funds will always be made on time and cannot accept any liability to you for any loss suffered by you as a result of any delays in the transmission of funds.


12.2 Liability Limited - We do not in any circumstances assume liability to you in excess of the amount of money you have actually paid to us in relation to any particular Transaction. We will not be liable to you for any form of consequential damages or loss that you may suffer as a result of:


(i) delays in the transfer of your funds, or.


(ii) our refusal at any time to transfer your funds.


Without in any way limiting the effect of this paragraph or any other paragraph of this agreement, "consequential damages" shall be taken to include damages arising from:


(i) loss of business,


(ii) loss of opportunity to realise a gain as a result of foreign exchange fluctuations;


(iii) loss of any other opportunity, or.


(iii) loss of interest on funds.


For the avoidance of doubt and without limiting any other provision of this Agreement:


(a) if your funds are sent to the wrong account or otherwise fail to reach your Beneficiary Account as the result of a mistake made by us, we will credit your Beneficiary Account in the full amount of the funds you expect to receive (subject always to your obligations under clause 7.2), but that shall be the full extent of our liability to you;


(b) if we Close Out or refuse to process one or more of your Transactions for any reason, we shall refund to you any funds that we hold on your behalf by way of Advance Payment or otherwise, but that shall be the full extent of our liability to you.


13 Warranties and Indemnities.


13.1 Your Warranties - You agree that the following statements are true and accurate, and you acknowledge that we may refuse to process, or Close Out, a Transaction if we find at any stage that they are not true and accurate:


(i) you are over the age of 18;


(ii) you are the owner of the money you are seeking to transfer;


(iii) you are not acting on behalf of another person;


(iv) you will inform us if you are acting as:


(a) a sole proprietor of a business;


(b) a trustee of a trust; 또는.


(c) a partner of a partnership;


(v) if you are acting as a trustee of a trust, you are properly authorised to enter into this Agreement and any Transactions in accordance with the terms of the relevant trust deed;


(vi) you have a valid commercial or personal reason for entering into each Transaction and will not enter into any Transaction for speculative purposes; 과.


(vii) in making your decision to enter into a Transaction, you will not rely on any market-related information that may be provided from time to time by us on our website or by our employees or consultants.


13.2 Your Indemnity - You agree to indemnify us for any costs, expenses or fees we may incur as a result of your failure to perform your obligations under this Agreement, whether they arise under paragraph 9 or in some other way. This includes any legal costs that we may incur in order to enforce our rights or recover any amounts you owe us. You also agree to indemnify us for any fees, costs, duties and taxes charged by third parties in relation to the Transactions you enter into, including fees charged by your beneficiary bank, whether or not those fees or charges were notified to you in advance.


13.3 Our Indemnity - In accordance with clause 7.2 of this Agreement, if your funds are sent to the wrong account as the result of a mistake made by us, we will indemnify you and keep you indemnified in relation to the to recovery of those funds and will take urgent action at our own expense to recover the funds, provided that you take immediate action to assist us to recover any such funds if the mistaken beneficiary is related to you or associated with you in some way.


14.1 Collection of your Personal Information - You acknowledge that, in order to provide our service to you, we must collect your personal information. If you refuse or fail to provide any requested information, we may not be able to process any Transaction/s for you.


14.2 Contact Us - If you have any questions about the collection and use of your personal information, you may contact our Compliance Officer on +612 8667 8090 or at complianceozforex. au.


14.3 Access to your Personal Information - You may obtain access to most personal information we hold about you by contacting our Compliance Officer. Sometimes there may be a reason why access will not be possible. If that is the case, you will be told why.


14.4 Purpose of Collection - We collect your personal information in order to provide our products and services, satisfy our regulatory obligations under the AML/CTF legislation referred to in paragraph 10 and assess your credit worthiness.


14.5 Organisations who may receive your Information - We may provide your personal information to our intermediary bankers and to any government regulatory bodies that normally require it or may request it. We may also provide your information to any partners, agents or intermediaries who are a necessary part of the provision of our products and services.


14.6 International Intermediaries - You acknowledge and agree that we use international intermediaries to process Transactions on your behalf and that your personal information may be sent to those overseas intermediaries in order to complete the Transaction.


14.7 Consent to Credit Reference Reports - You acknowledge and agree that we may access any electronic databases necessary to assist us to identify you and to assess your credit worthiness. In particular, you agree that we may obtain, use and retain information about you that we have obtained from any business that provides information about the credit worthiness of individuals, including a consumer credit report from a credit reporting agency. In doing so, we may give information about you to a credit reporting agency for the purpose of obtaining a consumer credit report about you and allowing the credit reporting agency to create or maintain a credit information file containing information about you. The information will be limited to your identity particulars, including your name, sex, address (and the previous two addresses), date of birth, name of employer, and drivers license number, as well as the fact that you have made an application for credit to us.


14.8 Use of Your Information - You agree that we may use any information we collect about you for the purposes of complying with our obligations under any AML/CTF Regulations and for any other purpose directly related to the provision of our services.


14.9 Information Correct and Up to Date - You must ensure that all information you give to us is accurate and up-to-date at all times. You must tell us if any of your personal details change as soon as practicable.


14.10 Protection of Information - We collect and store all information electronically and take all reasonable steps to protect information from unauthorised access, but we cannot accept liability for unauthorised access or use of your personal information.


14.11 Retention of Information - Any information collected by us, including telephone recordings or transcripts, may be kept or destroyed in accordance with our information retention policy.


14.12 Recording Phone Conversations - You consent to the electronic recording of all telephone conversations that take place between us without an automatic warning tone or warning message being given and you agree that we may use the recordings as evidence in any dispute or anticipated dispute between us.


15.1 Notices - Where notice in writing is required under this agreement, it may be sent by fax, post or . Proof of posting will be proof of receipt; in the case of facsimile or on the day of dispatch, in the case of delivery by post 48 hours from the date of posting. Documents shall be sent to the last known postal address, address or fax number you have given to us. 변경된 경우 최대한 빨리 알려 주시기 바랍니다.


15.2 Modification of this Agreement - We may alter some of the terms of this agreement by posting the new terms on our website. This will not affect any rights or obligations you already have, but you will be bound by the new terms when you enter into subsequent Transactions.


15.3 Governing Law - This agreement shall be interpreted in accordance with the laws of New South Wales, Australia and you submit to the jurisdiction of the courts of New South Wales, Australia.


Advance Payment means a payment of part of the sum that is due us on the Maturity Date.


Agent Appointment Form means a form that we will give you to enable you to appoint somebody else to transact with us on your behalf.


Auto-Confirm Transaction means a Transaction that has been booked online and has been processed by us automatically with no telephone call or other communication being entered into.


Beneficiary Account means the account to which you are sending your funds.


Business Day means a day other than a Saturday, Sunday or public holiday on which banks are open for business in Sydney.


Close Out means reversing a Transaction in the circumstances set out in Clause 9 or otherwise pursuant to this Agreement.


Delivery Date means the date we have requested that you deliver your funds to our nominated account for transmission.


Forward Contract means a foreign exchange contract under which we agree to exchange money at an agreed exchange rate and at an agreed time which is between 48 hours and 12 months from the time of the contract being entered into.


Instructions means a request made by you to enter into a Transaction.


Margin means the difference between the retail exchange rate we quote to you and the whole exchange rate we obtain from our provider.


Maturity Date means, in relation to a Forward Contract, the date on which the currency exchange is to be made by the Company and includes any agreed variation to the original date, being either an earlier or a later date.


Order Confirmation means the notification we send you confirming the details of the Order you have entered into with us.


Order means an instruction pursuant to which we will enter into a Spot or Forward Transaction for you only at an exchange rate nominated by you.


Rate means the foreign currency exchange rate that we quote you for a Transaction .


Spot Contract means a foreign exchange contract under which we agree to exchange money at an agreed rate within 48 hours of the contract being entered into.


Target Rate means the rate at which an Order is triggered, being the exchange rate nominated by you in your Order plus our Margin and shall be contingent on our ability to fill the Order with our own provider.


Transaction means a Spot Contract, a Forward Contract or an Order, and shall be taken to refer to a series of transactions pursuant to standing instructions given by you.


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